سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه کنیم که خدمتگزار خوبی باشیم؟

چه کنیم که خدمتگزار خوبی باشیم؟

آغاز سال تحصیلی 88-87 با طرح چهارمین پرسش مهر رئیس جمهور

    همزمان با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی 88-87 در سراسر کشور، رئیس جمهور با طرح چهارمین پرسش مهر از دانش آموزان درباره خدمتگزاری و ویژگی های یک خدمتگزار سؤال کرده است.

    به گزارش کیهان زنگ آغاز سال تحصیلی 88-87 در دبستان دخترانه شهید سیدکاظم موسوی منطقه 12 تهران به دست معاون اول رئیس جمهور به صدا درآمد.

   در این مراسم که وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشت، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور راس ساعت 8 صبح نواخته شد.

    پرویز داوودی، معاون اول رئیس جمهور طی سخنانی در جمع دانش آموزان، تقارن بازگشایی مدارس با ماه رمضان و لیالی قدر را گرامی داشت.

    وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما جوانان با بهره گیری از همه مزیت های جوانی با فطرتی پاک، استعدادهای بالاو با روحیاتی مالامال از شجاعت و شهامت با فراگیری و کسب ابزار کارا و بران علم و دانش و همچنین با امتیاز استشمام در فضای معطر انقلاب اسلامی و با بهره گیری از مکتب غنی اهل بیت علیهم السلام، بهترین هایی خواهید بود که پیام اسلام و انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان می رسانید.

    معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: لایحه رفع مشکلات معیشتی فرهنگیان در آینده ای نزدیک به مجلس می رود و با همکاری این دو نهاد، مشکلات آنان حل خواهد شد.

    داوودی درباره اقدامات عمرانی صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش نیز گفت: بیش از پنج هزار مدرسه در یک سال گذشته احداث شده است.